RVVH-doelman Sjaak van der Schoor (met zonneklep) kan niet voorkomen dat Heerjansdam in hun thuisduel op De Hoef op 1-0 gaat komen. Cees van Loon zoekt steun bij de vierkante paal en smijt er een grote ‘oef’ uit. Links zien we Heerjansdammer Cees van der Spoel met daarnaast op de rug Heerjansdammer Jan Huisman.

Terugblik is een rubriek van Henk Sterkenburg.

De geïnteresseerde lezer èn voetballiefhebber heeft de afgelopen periode de rubriek “Terugblik” in de Combinatie natuurlijk gemist. Getuige de reacties van trouwe lezers, die hun teleurstelling uitspraken, dat de wekelijkse column van Henk Sterkenburg, waar reikhalzend naar werd uitgekeken, niet meer te vinden was in het bij ons zo populaire ‘huis aan huis blad’. De treurnis hierover is voorbij, want vanaf  1 augustus 2022 is Henk met zijn verhalen èn foto’s terug in een compleet nieuwe omgeving voor hem.

In deze rubriek zullen vanaf 1 augustus 2022 die mensen weer terecht kunnen, die hun hart ophaalden aan tijden van weleer. Alle Ridderkerkse voetbalverenigingen zullen de revue gaan passeren. Op maandag heeft men een foto van vv. Bolnes met daarbij een pakkend onderschrift. Op dinsdag gaat de aandacht uit naar het roemrijke verleden van vv. Rijsoord. De woensdag evenzeer van vv. Slikkerveer en donderdag staat vv. RVVH in het zonnetje. Terwijl elke vrijdag een uitgebreider artikel uit de Combinatie van vroeger tijden met originele krantenfoto zal verschijnen. Na het weekeinde zijn dan weer nieuwe zaken te zien.

Wilt u eerdere stukjes nog eens terugkijken dan kan dat natuurlijk ook, als u rechtsboven op de tab 'Terugblik' klikt vouwt deze open en kunt u per jaar selecteren:

Complete kantoorautomatisering voor het MKB.