Veel belangstelling bij opening expositie “Ridderkerk in vogelvlucht…..”

Zaterdag 13 januari liep het Museum Ridderkerk Oudheidkamer vol met mensen die aan de uitnodiging van Bert Mellaart gehoor hadden gegeven om aanwezig te zijn bij de opening van een expositie die ons Ridderkerk op een wijze laat zien die alleen door Bert getoond kan worden.
Een honderdtal aanwezigen genoot zichtbaar bij binnenkomst van het enthousiasme van Bert bij het zien van zoveel mensen.
In zijn toespraak liet hij dat de menigte ook weten en sprak hij zijn dankbaarheid uit naar de Stichting Oud Ridderkerk en de werkgroep “Wisseltentoonstellingen” waarmee hij de expositie vorm gaf.
De tentoonstelling is t/m 2 maart gedurende de openingstijden van het museum te beleven, want dat is de ervaring die elke bezoeker zal hebben.